my bestfriend4ever


Assalamualaikum semua..
Linda tak menulis isnin hari tu kan.Balik kampung raya haji la katakan.I have a thousand reason untuk balik kampung tahu tapi reason yang utama mestila sebab mama ngan ayah.Reason lain ? the place itself,the hot weather, the delicious food, the people and everything  about teluk intan.
Boleh kata everytime,everytime linda balik kampung linda akan meet up with this 2 senget.haha .Meet my besties lala and jaja.
Mereka-mereka ni schoolmate linda masa dekat convent.Kita masa zaman sekolah dengan zaman lepas sekolah berbeza kan .Cara kita berfikir,cara kita membuat keputusan kadang-kadang kita pelik tengok kawan schoolmate kita dulu berfikir sedangkan dulu mereka bijak pandai dekat sekolah tapi bila kita baca status mereka dekat facebook kite geleng-geleng kepala tepuk dahi.haha
Linda dengan this two senget pun macamtu jugak bukan selalu berfikir dengan cara yang sama.Lala umpama orang yang takde perasaan while jaja si degil sedegil degil alam me? Herm..Tanya diorang lah.They know me so well.Kuat merajuk kot.
Selalunye aktiviti yang kiteorang akan buat melepak bercerita sampai lupa semua masalah .Gelak-gelak dengan lawak bodoh.Kadang-kadang bila datang gila kita,kita akan pergi karaoke .Jaja yang mula-mula taknak pergi die akan nyanyi fefeling sekali.haha
I just love the different between us girls ,perbezaan itu yang buat kite sentiasa ada topic untuk bersembang walaupun lama tak jumpe kan.

Oklah .so this is them.Meet my besties

signature

0 Response to "my bestfriend4ever"