Time square here I come!!! Penang village~~nyum~~nyum~~nyum

Last Saturday g time square…mesti ade antare korang tak suke g sini cos rase tempat ni jinjang kan..hehehehe..aku pun tak suke key jgn igt aku jinjang ..haha(tanak ngaku lak eh)
kuar umah around 2 ..( pasal anna yang siap2 lambat..hehe)
sampai sane trus g cari ticket harry potter.. takut ticket abis pasal cite baru…pegi2 line makkk aiii panjang nye ..huhu

then p cari ticket kat tingkat bawah tu..ok la skit walaupun still panjang..huhu
dapat ticket pukul 6.40…ades bape jam nak tggu tuh

pegi makan dulu …aku da kelaparan tahap cipanzi da ni..hehe..penang village pernah dengar tak name restoren nih..not sure kat mane lagi branch die tapi my favorite spot …time square

tempat nih mmg peberet aku ngan my siblings la…pergi sini dah 5 kali masuk kali nih
harge makanan die takde la mahal nak mapos ..tapi kalau tgk decoration mesti org tak berani masuk..ok here im sharing some picture nak kasi korang terliur..wahaha..



(nyonya pandan chicken..hurm makan skali nak berkali2..)




setelah berpenat lelah berjuang ..haha ..mesti kene beli something kan ..so inilah yang aku beli .sepasang baju merah ..yang harge 40 inggit..tapi pasal aku tade duit baya 15 inggit je kat adik ..ades dik maafkan kakakmu sbb still nak shopping walaupun tade duit..heehee
ni ah red shirt tuh..

1 Response to "Time square here I come!!! Penang village~~nyum~~nyum~~nyum"

  1. lipanx Says:
    August 9, 2009 at 4:38 PM

    eeeeeeee makan je aih....