Crowded….crowded~~oksigEn~~

1st of august kene keje…arghhhh frust…then ingat 2nd pun kene keje gak nasib malam tu
boss sms kaye tayah datang…fuh lega..so takkan la nak dok umah je kan..hehe.so kebetulan si farah romate lame ajak kluar ..so I suggest klcc since tengah ade pc fair..

sesampai je kat sane manusia selaut ramainye..dalam klcc pun dah ramai giler..biar aku tunjuk ramai cane eh..



then ktrang masuk la hall by hall ..wah mmg harge barang agak best..tapi kocek lak kosong…then si cik farah ni kunun nak beli camera asalnye pastu terpikat ngan mp4 sony..hehe



after berpenat lelah keluar je hall lepak starbuck….mocha blended(erm..nyum2)

(farah control ayu....hehe..mmg ayu pun)

aku just beli earphone untuk mp3..kaler pink ..hehe..farah sampai nyampah sbb asal bende pink aku kate cumel..hehe sorry farah…aku igt nak beli earphone untuk lappy aku skali tapi duit bawak tak cukup…lenkali la eh sepan sbb ko nak sgt dengar suare merdu aku nih..(haha..pasan eh aku)

0 Response to "Crowded….crowded~~oksigEn~~"