Hey!!! it's my day


Assalamualaikum semua..
Sejahtera ke atas kamu hendaknya.Tau tak harini hari apa hari isnin kan dimana semua orang akan ada Monday blues.But not for me.Today,harini dimana linda dilahirkan.Keluar dari rahim ibu melihat dunia buat kali pertama dengan pandangan yang kabur dan menangis.Tapi mama cakap linda tak menangis pon sebab tidur.Kena tepuk-tepuk dengan doctor baru nangis.

Terima kasih Allah kerna tiupkan roh linda dalam agamamu, kedalam rahim ibu yang penyayang, kedalam keluarga yang sayang menyayang, kedalam kehidupan yang tidak  mewah tapi sederhana.
Terima kasih Allah..

Terima kasih keluarga hidup 28 tahun tak pernah merasa keperitan hidup.Terima kasih sahabat kerana sentiasa ada di sisi disaat memerlukan.

Malam ni takkan macam malam sebelum-sebelum dimana akan ada makan malam istimewa.Malam ni hanya malam sederhana dimana linda akan hadiahkan diri semangkuk tutti frutti.haha :D

Ada orang nak bagi linda hadiah ke.Tak payah la susah-susah tapi kalau nak bagi bungkuskan linda seorang lelaki kacak berbadan ketak dan pandai menari..  haha lameee joke.

Oklah assalamualaikum.
signature

0 Response to "Hey!!! it's my day"