selamat datang 2010

hai lamenye rase tak tulis blog..so salah satu azam taun baru ni adalah menulis blog dengan lebih rajin..hehehe.sedar tak sedar taun ni dah 2010 rase macam je mule taun 2009.cepat betul waktu berjalan..tapi taun 2009 banyak meninggalkan kenangan manis .pahit pun ade tapi lebihnye yang manis la.manusia pun banyak jenis betul aku kenal mase taun 2009 ni.manusia baik hati,manusia yang suke amik kesempatan,manusia yang tak pernah jujur ngan diri sendiri n macam2 jenis lagi la.kadang2 kite sendiri tak sedar kite sendiri dalam kategori manusia yang macam mane .tgk la kedalam diri untuk seminit due ok..=)

taun ni cik abg terus turn to 26 al maklum la org lahir awal taun .hehe masuk taun terus tue eh
;P .tak macam i mude remaje....hehe. aku lak yang tak sabar2 tgu bufday die ..aku yang excited ..huhu die cool je..dari bulan 12 g aku dok pkir ape aku nak beli kat mamat sorang ni ..tatau die nak ape sbnarnye.aku ni suke beli hadiah yang orang betul2 happy kalo dapat.then pkir2 ooo ye gak die minat bola .so aku rase nak beli kasut bola untuk die .tapi size kaki tak tau pulak..huhu.sudahnye tanye die(agak kurang suprise disitu ye) . so last2 jalan2 kat mid berkenan trus ngan kasut futsal ni.trus beli ngan happynye.hehe
untuk suprise kan lagi bufday die aku kuhnun tempah cupcake send kat pengkalan tldm tu la sekali die pulak pergi kedah aku yang kene suprise rupenye ..huhu..nasib die sempat gak amik esoknye




p/s:kepade 2010 selamat datang dan kepade kamu selamat hari lahir
signature

4 Response to "selamat datang 2010"

  1. Anonymous Says:
    January 19, 2010 at 6:49 PM

    Pheww..
    pestyme kumen kat cn.
    tu pn trpkse try byk kali asyk error manjang..huhu.
    sweet nya ko bg cupcake kat bf.
    leh aku request tuk besday aku skali?? hahaha.
    Nak jgk...plz!!!

  2. anis says:
    January 20, 2010 at 10:23 PM

    akhir nya ,
    ter update pon blog ni .
    lama saya yang baik ni tunggu kak lin update .
    wahhh.. liverpool fan ehh ..

  3. lEeNDa vElVeT says:
    January 22, 2010 at 1:37 PM

    error ke meennak post kat blog ku nih..huhu..cupcake tu susah payah aku carik meen ...cari2 kat internet jump lak org yang ade buat dilivery same ape lagi..hehe ..ko nak eh hermmm...

  4. lEeNDa vElVeT says:
    January 22, 2010 at 1:37 PM

    anis thanks adik akak yang baik ..hehehe..